To Czego Się Boję Daje Siłę

Jedna z czytelniczek bloga podzieliła się swoimi przemyśleniami na temat książki, bardzo dziękuję i zamieszczam text poniżej.

Jeżeli ktoś chciałby napisać o swoich wrażeniach to serdecznie zapraszam.

Anna ‘Lawenda’ Solun

——————–

„To czego się boję daje siłę”
Moja podróż z „Biegnącą z wilkami” rozpoczęła się od przeczytania książki jednym tchem. Podczas drugiego czytania coraz częściej się zatrzymywałam. Były dni gdy cały czas towarzyszył mi jeden lub dwa cytaty. Były tygodnie gdy „biegnąca” karmiła mnie i podnosiła z kolan. Spośród tysiąca głosów i obrazów zaczęła wyjawiać się Ona. Zaprasza mnie do tańca chociaż nie znam kroków. Nie szkodzi, ona zna. Mówi zaufaj mi. Wprowadzam jej obecność do swego domu. I nagle uświadamiam sobie, że mój dom jest duplikatem mojej matki…. I nie ma w nim miejsca na jej obecność. Wciąż słyszę , że poczeka. Planuję i przeprowadzam remont mojego domu. Wyburzam ściany, maluję je na kolor nadziei. Lecz to nie wystarcza. Największe ściany to schematy w mej głowie. To wymaga dłuższego remontu. Dzika Kobieta podąża za mną, dodaje otuchy, wsparcia. Trudno się żyje bez takiego pomostu. Pieśń nad Pieśniami ponownie zaprasza mnie do intymności, Spotkania. Proszę o bliskość robieniem hałasu. Obrażam się, uciekam, prowokuję. Najbardziej zraniona część mnie nie umie i nie chce komunikować. Chroni siebie przez złość. Chce kontaktu, a jednocześnie obawia się go. Małe dzieci oddaliły mnie od wewnętrznych konfliktów. Teraz wróciły ze zdwojoną siłą. Niechciane uczucia są jak bezpańskie psy. Daleko im do pluszaków. Po co stwarzam życie, które jest moim udziałem? To kolejne pytanie, które budzi niepokój. Co właściwie moja duchowość mówi do mnie? Jak reaguje na moje zachowanie, na moją decyzję lub jej brak? Budzę się….” Jesteś tym, czym oddychasz”. Czym oddycham?” Archetypem zranionego wojownika”. Czym chcę oddychać? Życiem, tańcem, lasem, ogniem, muzyką, bliskością, nowym imieniem, słowami. Strach ma chronić przed krzywdą. Ponownie podpisuję się pod życiem, wpływem. Wierzę, że Dzika Kobieta dalej mnie poprowadzi w tej podróży. Uczę się interpretować swoje życie w sposób symboliczny dzięki Niej. Wracam do Źródeł. Co jest źródłem? Przekonania, ukryte wartości wpojone przez innych ludzi, oceny. Jeśli woda zatruta jest szkodliwymi pierwiastkami, wtedy studnia nie daje zdrowej wody. Jest źródłem problemów, chorób. Jeśli jest coś głębiej? Rio Abajo Rio. Jeśli jest źródło, które zasila studnię? To do niego dotrę z jej pomocą. Odetnę dopływ szkodliwych substancji. Zadbam o czystość wody. Potrzebna mi oczyszczalnia i dobre filtry. Potrzebny mi dostęp do silnego strumienia czystej wody, któremu bez przeszkód można zaufać, bez lęku….. Dziękuję La Loba , że mnie odnalazłaś, za Twój śpiew nad moimi kośćmi…

Wskrzeszona.

One response to “To Czego Się Boję Daje Siłę

  1. Piękna i budująca wypowiedź.
    Dziś kurier dostarczył mi mój egzemplarz”Biegnąca z wilkami”
    Długą noc przede mną…
    “A po nocy przychodzi dzień.A po burzy spokój”

Leave a Reply

